Když přichází dobrý řemeslník, přináší si svůj kufřík s nástroji a ví, co s nimi. Co má za nástroje v kufříku manažer? Co potřebuje vnímat a nad čím… |
chování při konfliktu vývoj konfliktní situace konflikt ano nebo ne |
jednoduchý postup při typologii na co se zaměřit čeho se vyvarovat jednání s různými typy |
Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
Zahraniční studium Jazykový pobyt v zahraničí je velmi efektivní formou studia cizího jazyka v zemi jeho původu. Zajišťujeme zahraniční studium:… |
Mezinárodní jazykové zkoušky ZKOUŠKY CITY & GUILDS Jsme akreditovaným zkušebním centrem zkoušek City & Guilds z obecného jazyka International ESOL… |
Agresivita, pasivita, asertivita Prehľad asertívnych práv, ich rešpektovanie Asertívne zásady a techniky Kľúčová myšlienka: … |
Tréma a ako ju zvládnuť, sebadôvera ako základ úspechu Přrprava prezentácie Pomôcky a techniky prezentácie Improvizovaný… |
Chcete umět lépe prosazovat změny a inovace v pracovním procesu? Porozumět interpersonálním vztahům, aby došlo k objektivizaci vztahu nadřízený… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Prezentační dovednosti se v poslední době více a více mění. Prezentující si více uvědomují, že jsou to právě oni, kteří jsou „v hlavní roli… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata kolem marketingu podle zadání klienta. Např.: Efektivní reklama a PR Firemní image Marketing v kostce… |
Kurzy šité na míru veřejné správě. |
Cílem kurzu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení… |
Cílem kurzu je seznámení posluchačů s přínosy a možnostmi uplatňování kreativity a inovací v organizaci. Pozornost je věnována rozvoji kreativity na… |
Jak se vypořádat s plány a představami v souvislosti se změnami a reálnou skutečností - Stres neexistuje ani v práci ani v soukromí… |
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a nabít si baterky do dalšího života - Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní - Jak chci působit na… |
Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal? Co je tajemstvím nejlepších obchodníku? Jak získat důvěru zákazníků během několika… |
Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co… |
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru z oblasti rozvoje osobnosti: - manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců, - vedení a motivace lidí, - jak… |
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru z oblasti personalistiky a HR: - zákoník práce, - praktické problémy spojené s aplikací zákoníku práce, … |
Druhy konfliktů Průběh & nástroje mediace Analýza konfliktního jednání Stupně mediačního postupu Deeskalace Pozice versus zájmy |
Prezentace dle cílové skupiny Mediální podpora a podklady Argumentační techniky Efektivní ukončení prezentace |
Jaká jsou specifika učení dospělých lidí. Jaký je interní lektor. Jak poznávat skupiny účastníků. Jak probíhá a jaká má specifika pedagogická komunikace.… |
cílem tohoto semináře je vybudovat dobré vztahy na pracovišti, získat povědomí o budování vztahů na pracovišti, pochopit způsoby vyjednávání mezi… |
Rozšíření kurzu Prezentační dovednosti I. Struktura kurzu: Úvodní shrnutí a opakování z kurzu Prezentační dovednosti I. Specifické prezentační… |
seminář je zaměřen na získání případně vylepšení schopnosti efektivně komunikovat. Je určen všem, kteří cítí, že komunikace je základním kamenem… |
Asertivita se stala moderním zaklínadlem. Jednat "asertivně" může být vnímáno jako agresivní chování či naopak jako velmi dobrá pomoc v komunikačně… |
Účastníci kurzu si osvojí vhodné způsoby komunikace v období permanentních změn. Dozví se, jak je důležité, aby byla firma připravená na změny a také… |
Kurz pro všechny kteří potřebují, aby jejich prezentace byly jasné, přesvědčivé a zapamatovatelné. Kurz je určen: manažerům; obchodníkům;… |
Kurz mluveného projevu je určen všem, kteří potřebují prezentovat nebo zlepšit svůj vlastní projev a vystoupit na veřejnosti (např. začínající… |
Popis programu: Týmová spolupráce na všech úrovních firmy. Uvědomění si všech zaměstnanců, že kvalita služeb zákazníkům, je přímo úměrná kvalitě… |
Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě prodejců dosáhnout změny. Tento program vám poskytne… |
Praktické školení zaměřené na způsoby telefonické komunikace a práce se zákazníkem přes telefon. Výcvik je specializován na zvládnutí praktických… |
Obsahem kurzu jsou trendy v současném českém jazyce, vlivy cizích jazyků a jejich promítnutí do našeho vyjadřování. Praktický výcvik (workshop… |
Na stále více konkurenčním a na služby orientovaném trhu zákazníci očekávají a vyžadují vyšší úroveň služeb. Tento kurz poskytuje velmi užitečné a… |
Powerpoint je populární program, bez kterého se v dnešní době neobejde žádná firemní porada, prezentace či obchodní setkání s klientem. Umožňuje nám… |
Vyjednávání – negociační dovednosti. Účastníci se naučí používat vyjednávání jako účelný nástroj. Osvojí si techniky přesvědčování a vyjednávání… |
Prezentační dovednosti Účastníci se naučí techniky pro předávání vlastních myšlenek a informací. Získají sebedůvěru pro vystupování a projev. Osvojí si… |
Obsah: - Vyjasnění pojmu leadershipu Vymezení pojmu Charakteristiky leadera Rozdíly mezi manažerem a leaderem - Stanovování… |
Obsah: Definice účelu prezentace Výběr klíčových bodů Příprava zajímavého projevu Výběr vizuálních prostředků Faktory ovlivňující kvalitu… |
Zlepšení komunikace a spolupráce mezi jednotlivými členy vašeho týmu a využití dispozic každého jednotlivce ve prospěch týmu vám zaručujeme v programu… |