Realizace na zakázku |
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
LEAN ACADEMY - Lean Junior - 10 seminářů = 10 různých firem! Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty.… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Na kurze sa dozviete, čo všetko spätná väzba je. Predovšetkým sa však budeme sústrediť na ich efektívne využitie. |
Dodáváme znalosti a přetavujeme je v dovednosti použitelné v praxi. Zakládáme si na poznání vaší firmy, zkoumáme sociální klima i profesní potenciál… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
An innovative Development Program. For the first time in Prague! 1st - 3rd April 2020, could be organized as a company course or open course … |
Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem obchodníků (obchodních zástupců, prodejců, obchodních manažerů, account… |
Koučink je v dnešní době pojem, který je tzv. „in“. Faktem zůstává, že stejně jako v oblasti konvenčních školení (manažerské dovednosti, obchodní… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Úspěšný leadership v kostce Leadership akademie je cyklus workshopů zaměřených na rozvoj lídrů, a to od úrovně začínajících manažerů, kteří získali… |
Svět mezilidské interakce se v posledních letech změnil a změna se nevyhnula ani obchodování. Na základě nových poznatků vysvětlíme, proč selhávají… |
Jak se úspěšně chovat při komunikaci s ostatními |
postup příprava situace důležité postupy |
Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
Určeno pro manažery, obchodníky i nákupčí, kteří mají zájem seznámit se s účinným způsobem ovlivňování ceny. Obsah: * Tréninkový seminář se… |
Určeno pro zkušenější obchodní konzultanty, account manažery a obchodní poradce, kteří hledají nové užitečné formy vzájemně výhodné spolupráce a… |
Pro firmy zajišťujeme výuku jazyků plně přizpůsobenou požadavkům, časovým možnostem a znalostem zaměstnanců. JAZYKY - Kromě angličtiny, němčiny… |
Potřebujete zdokonalit komunikaci se zahraničními klienty? Prezentujete firmu na mezinárodních konferencích? Máte před sebou zahraniční… |
Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie… |
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby … |
Kurz seznámí posluchače se současnými světovými trendy integrace cizinců a jiných etnických menšin. Představí možnost revidovaného (kritického… |
Co účastí na workshopu získáte? Zlepšíte své lektorské dovednosti. Naučíte se vzdělávat moderně a využívat inovace pro zvýšení atraktivity vašich… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata obchodních a prodejních dovedností podle zadání klienta. Např.: Prodejní rozhovor Zdolávání námitek… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata komunikačních a prezentačních dovedností podle zadání klienta. Např.: Jak jednat s různými typy lidí… |
Prodejni dovednosti CIL Cilem treninku je dat obchodníkum nastroje k rychlemu a presnemu odhadu typu zakaznika, zlepsit verbalní i… |
Obchodni dovednosti rozvijime nasledovnymi kurzy: prodejni dovednosti – zaklady uspesneho prodeje a reseni narocnych situaci uspesne vymahani… |
Cílem kurzu je prohloubení právního vědomí posluchačů v oblasti pracovního práva. Pozornost bude věnována základním znalostem praktických postupů při… |
Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se… |
Aplikace neropsychologie do řízení vztahů - Vztahy a vazby jako pojítko každého systému - Typologie osobnosti, životní role a… |
Jak si vybudovat manbažerské myšlení, manažerské chování, získat manažerský nadhled a stát se skutečným Manažerem s "M" - Jak se liší manažerské… |
Jak dosáhnout a udržet motivaci prodejního týmu? Jak získat do prodejního týmu schopné lidi? Jak vypadá ideální zácvik obchodníků? Jak… |
Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal? Co je tajemstvím nejlepších obchodníku? Jak získat důvěru zákazníků během několika… |
Kurz “Prezentace” je zaměřen na praktický nácvik komunikačních a prezentačních dovedností a jejich využití při vedení obchodního jednání. V anglické… |
Kurz mluveného projevu je určen všem, kteří potřebují prezentovat nebo zlepšit svůj vlastní projev a vystoupit na veřejnosti (např. začínající… |
Cílem semináře je zejména výměna zkušeností obchodníků a nezávislého „soudního znalce". Současně poskytujeme možnost konzultací nad nejčastějšími… |
Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí… |
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se… |
Získání nového zákazníka Cenové jednání & Vytvoření přidané hodnoty Key Account Management Rentabilizace nerentabilních zákazníků Prodejní… |
Moderní analýzy úspěšnosti prodejců hovoří o tom, že cca 80% úspěchu manažera i prodejce závisí na jeho postoji a osobnosti, a zbytek, tedy 20… |
F rke Prot my nvestov r z e s ov s o v K ST ÝÝÝ N N V K K K K K K K K V K T T N V V O V V |