Popis programu: Obchodníci velmi často pro získání zákazníka používají mnoho argumentů/předností, které mají jejich výrobky, nebo služby, jako např… |
Popis programu: Důkladná, avšak zákazníky neobtěžující analýza potřeb, se stává klíčem k získání nových obchodů, nebo rozšíření prodeje nových služeb… |
Prodej CIMA B kurz je určen pro: pro všechny pracovníky, kteří jsou odpovědni za výsledky prodeje ve firmě a za vedení týmu prodejců rozsah: 8 dní (4x2… |
Sales CIMA A kurz je určen pro: všechny pracovníky, kteří jsou odpovědni za výsledky prodeje ve firmě a za vedení týmu prodejců. rozsah: 6 dní (3x2 dny)… |
Kurz je zaměřen na seznámení se s procesem, psychologií a obsahem sociální (mezilidské) komunikace a lobbingu. Jeho účastníci by měli hlouběji… |
Praktický workshop s cílem seznámení se s procesem time managmentu (způsobu efektivního nakládání s časem) a účinného zvládání stresu. Účastníci se… |
Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k jejich řešení, mohou vést k napjatým… |
Máte pocit, že pracovní úkoly, které neuděláte sami, nebudou zhotoveny včas a na požadované úrovni? Nemůžete se spolehnout na podřízené a hromadí se… |
* Péče o zákazníky po telefonu Zvýšení profesionality a efektivnosti telefonních hovorů s klientem. Uvědomění si svojí role v péči o klienty jako fáze… |
Obsah: Definice účelu prezentace Výběr klíčových bodů Příprava zajímavého projevu Výběr vizuálních prostředků Faktory ovlivňující kvalitu… |
Obsah: - Příčiny a podstata konfliktů - Typy konfliktů - Stádia rozvoje konfliktů - Předcházení konfliktním situacím … |
E-learningový program pro farmaceutické společnosti Se vzrůstající konkurencí na farmaceutickém trhu a čím dál větší profesionalizací farmaceutických… |
Obchodník – zručný a znalý predajca Obchodník – komunikátor Obchodník – vyjednávač Obchodník – organizátor a plánovač Obchodník – prezentátor… |
Ve spolupráci s odborníky s praxí ve spedičních a logistických firmách Vám nabízíme možnost zorientovat se ve světě kurýrních služeb a pozemní,… |
Přesvědčivá a profesionální prezentace je předpokladem pro úspěšné prosazení nových návrhů, produktů či služeb. Není uměním jen něco vytvořit, ale… |
Úvod Společnost BENEFICO organizuje školení dle individuálních požadavků zákazníků, případně je možno se účastnit doškolování organizovaných každé… |
CRM – řízený vztah se zákazníkem Nákupní marketing Prodej problémovému (konfliktnímu) klientovi – jednání s komplikovaným zákazníkem Prodej za… |
Cílová skupina: obchodní zástupci, pracovníci prodeje na různých úrovních Prodejní a komunikační dovednosti zahrnují širokou škálu témat. Soubor kurzů… |
Workshop je vhodný pro každého, kdo chce najít svoje silné stránky a na nich budovat svojí kariéru. Každý člověk je jedinečný, lidé mají své vlastní… |
Mezi písemnou prezentací a ústní prezentací je více shodného než rozdílného. To je jistě dobrá zpráva. Ta horší zpráva je, že pokud chcete připravit… |
– Určené pro zkušené obchodníky - využití emoční inteligence v obchodním jednání - 2 dny |
seznámit účastníky se specifikami telefonické komunikace, prodejními a vyjednávacími technikami, jež se využívají komunikace po telefonu. |
zaměření na praktickou část prodeje, zejména prodeje spotřebních produktů - nesoustředí se ale pouze na vizuální prezentaci, ale i na přístup ke… |
ABSOLVENTI KURZU BUDOU UMĚT: Stanovovat si měřitelné prodejní cíle Plánovat a organizovat čas/ time management, territory management Základy… |
Tréninky manažerských a obchodních dovedností Tréninky manažerských a obchodních dovedností patří mezi v současné době nejčastěji realizované krátko… |
Doporučený rozsah 2 dny Program vyjednávání se soustřeďuje na hlavní oblasti problematiky vyjednávání. Pro zvýšení přínosu bude nezbytný rozhovor… |
Naše společnost LUNDONIA s.r.o. zajistí v prostorách Vaší společnosti vybavení a celý provoz firemního dětského koutku. Nepotřebujete obrovské… |
Být prodejcem je úžasná profese, pokud se provádí konstruktivně, eticky a obě strany jsou vítězi. Prodejní dovednosti jsou určeny pro všechny, kteří… |
Naučíte se správně a chytře nastavit cenu (pricing). To vaší firmě zvýší zisk. Najdete výhody firmy, které konkurence snadno neokopíruje. Poznáte … |
Určení: pro reprezentanty, KAM, Area Sales Manaery, District Sales Managery a Sales Managery Metoda: interaktivně , kdy uchazeči aktivně poznávají… |
Definice strategie pro řízení klíčových zákazníků Tento program vám pomáhá řídit a rozvíjet vaše klíčové zákazníky ve střednědobém a dlouhodobém… |
Určení vhodné komunikační strategie a příprava na obchodní schůzku. Conceptual Selling vás zapojí do reálných obchodních situací a umožní vám vytvořit… |
Kurzy obchodních dovedností realizujeme jako vnitrofiremní zakázky při účasti obchodních týmů konkrétní firmy (průmyslové, poskytující služby, týmy… |
Vyjednávanie, argumentácia Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT016 Obsah aktivity: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie aktívne počúvanie porozumenie… |
Telefonické zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT015 Obsah aktivity: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie Prejavy typov… |
Kurz je určen obchodníkům, týmovým leaderům obchodních týmů a všem ostatním, kteří prodávají zboží, službu či myšlenku nebo se na takový krok… |
Kurz je určen všem, kteří pečují o zákazníka, vedou většinu konverzace se zákazníkem po telefonu, prodávají zboží, službu či myšlenku nebo se na… |
Pro koho je kurz doporučován? Pro podnikatele, majitele, manažery, vedoucí oddělení, produktové manažery, obchodní službu, oddělení pro péči o… |
Training Overview: This is a reading-intensive, participatory and experiential training which can significantly broaden your professional options… |
Training Overview: This training will provide participants with an understanding of the contemporary issues, debates and challenges concerning the… |
Na tomto školení dostanete základní informace které jsou potřeba pro práci realitního makléře. Kurz trvá 2 dni. První den jsou informace právní a… |
Školení na míru pro vaši firmu a společnost. Školení prodejních dovedností má společný základ a tím je všeobecný postup v obchodním jednání. Dál… |
Jedna vec je mať dobrý produkt a kvalitný servis, mať schopných predajcov, ktorí dokážu zákazníka správne usmerniť, ale priviesť k rozhodnutiu kúpiť, je… |