Práve predajca je životnou tepnou každej firmy, ktorá má najväčší vplyv na úroveň jej prežitia. Predajca je tým, kto prepožičiava produktu osobnosť a… |
Pro koho jsou tréninky MANAGEMENT PRODEJE určeny: manažeři, vedoucí oddělení, majitelé agentur, supervizoři, teamleadři, projekt manažeři, HR… |
Pro koho jsou tréninky MANAGEMENT - VEDENÍ určeny: manažeři, vedoucí oddělení, teamleadři, koučové, projekt manažeři, HR specialisté... v první… |
Špeciálne tréningové moduly sú orientované na oblasť marketingu, finančného manažmentu, administratívy a zavedenie jednotnej meny euro. Marketing… |
Tréningové moduly pre obchodníkov sú orientované na predajné zručnosti a komunikáciu so zákazníkmi, obchodný rozhovor orientovaný na zákazníka… |
Prodej dalších produktů, nabídka následných služeb 1. Základy prodejní komunikace Zpochybňování zažitých představ a zvyků jako základ pro nauč… |
Cíl: Připravit obchodníka do terénu dovedností |
Celkový čas hodinové vystúpenie, čas 17:30 - 18:30 Cena bez DPH 1 680 Sk Cena s 19% DPH 1 999 Sk Miesto konania Hotel Perugia, Zelená ulica 5, Bratislava… |
Celkový čas 6 hodín; 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Cena bez DPH 2 940 Sk (Cena kurzovného / 1 účastník. V cene sú zahrnuté študijné materiály pre… |
ORANGE GROUP a.s. v šestém roce svého působení na trhu přichází pro první pololetí roku 2012 s nabídkou třístupňového systému vzdělávání… |
Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
Naše společnost se také zabývá distribucí tréninkových videoprogramů Vzdělávací filmy, videoprogramy FISH! Udělejte si ze svého pracoviště místo… |
Program zaměřený na maloobchodní prodej a spokojenost zákazníka Cíl: Pochopit, že i služby lze prodávat pozorně a přátelsky Program "Jak to vidí… |
Péče o zákazníky dovedená k dokonalosti Cíl: Osvojit si pravidla správné péče vedoucí ke spokojenosti zákazníků při jednání s těmi nejnáročnějšími… |
Co Vám kurz přinese: Základní orientaci v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu. Pochopení aktuální judikatury… |
Statistiky ASTD (American Society for Training and Development) ukazují, že pracovníci z oblasti prodeje jsou jednou z nejvíce exponovaných skupin, co… |
Manažeři pro klíčové zákazníky jsou často mezi dvěma mlýnskými kameny: mezi tlakem konkurence a tlakem silných odběratelů. K tomu se přidává nutnost… |
Školení pro firmy Co znamená na míru? Jsou různé představy o tom, co to znamená, když se řekne „školení na míru“. Byli bychom rádi, abyste předem… |
Jak a proč být vidět na sociálních sítích? Ušetříte na reklamě a získáte přímou zpětnou vazbu od zákazníků Obsah: Počet aktivních uživatelů… |
Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy Proč optimalisovat interní firemní procesy? Inpirace pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání! Obsah:… |
Cíle kurzu: V průběhu dvoudenního kurzu se účastníci naučí základním, jednoduchým a přitom účinným technikám, jak ovládat svůj mozek pro potřeby všech… |
Kurz osobního Feng Shui Na základě čínské astrologie - astrotypu posuzujeme člověka na 6 různých úrovních. Každá úroveň je vyjádřena jedním řádkem… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly vedení, efektivní komunikací, motivací, výběrem a rozvojem… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky, přípravou, průběhem a vedením prodejních porad. S typy a možnostmi podpory… |
Kombinovaný (prezenční a distanční) kurz je určen lidem, kteří chtějí elektronickým podpisům porozumět: pochopit, na čem jsou založeny a jak fungují… |
Kombinovaný (prezenční a e-learningový) kurz, zaměřený na práci s elektronickými podpisy, značkami a razítky na PDF dokumentech, pomocí programů od… |
Školící programy jsou připravovány ve spolupráci týmu lektorů a vždy adresně pro daného klienta. Probíraná témata jsou vhodným skloubením teorie a… |
Mystery shopping může mít různé podoby podle typu činnosti, která je hodnocena - nejčastěji osobní návštěvy konzultantů, nebo telefonáty (mystery… |
Absolventi obdrží po úspěšném složení závěrečné zkoušky Osvědčení o rekvalifikaci, podle vyhlášky MŠMT č. 524/2004 Sb. Určeno pro Všechny zájemce o… |
Absolventi obdrží po úspěšném složení závěrečné zkoušky Osvědčení o rekvalifikaci, podle vyhlášky MŠMT č. 524/2004 Sb. Určeno pro Začínající… |
Termín a místo konání 3. 12. 2013 (Praha) Zaměření a cíle Účastník kurzu se naučí nastavit řídící styl, vytvářet motivační prostředí pro zaměstnance… |
Termín a místo konání 29. 10. 2013 (Praha) Kurz pomáhá účastníkům naučit se tvořit efektivní strukturu jednání, měnit obchodní jednání dle typologie… |
Cílová skupina: Vzdělávací a rozvojový program je určen manažerům, obchodním zástupcům a prodejcům, jejichž každodenní práce je spojena s… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Chcete dosáhnout svých cílů snadněji a rychleji? Životní a profesní koučink vám pomůže maximalizovat váš potenciál a dostat ze sebe to nejlepší… |
Koučinkový program skládá se z 12-ti setkání, během kterých se zaměříme na nejdůležitější oblasti vašeho života (kariéru, vztahy, zdraví a finance… |
Zaměřte rozvoj vašich lidí na klíčové oblasti, které vám umožní realizovat vaše strategie. Systematický přístup Mercuri International k rozvoji… |
Více než 200 obchodních organizací v České republice využívá ročně tréninkové programy připravované na míru. Tréninkové programy na míru jsou zaměřené… |
Úvod do logistiky Predikce poptávek ABC analýza Druhy predikce Plánování potřeby materiálů Řízení zásob Druhy… |
Kombinovaný program kazuistických seminářů a e-learningu Cíl Program přehlednou a poutavou formou shrnuje poznatky z teorie a praxe vyjednávání… |
"Zaujetí, ovlivnění, přesvědčivé a sebevědomé prezentace" Program pro všechny, kdo vystupují před posluchači – publikem při veřejném projevu… |
Zvládání umění prodeje je u každého zaměstnance komplexem jeho osobnostních předpokladů, znalostí, zkušeností a dovedností. Komunikační a prezentační… |
1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Cena kurzu 3250,- Kč / osoba změny předznamenávají konflikty aneb příčiny konfliktů typy konfliktů styly… |
1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Cena kurzu 3250,- Kč / osoba V ceně seminářů jsou zahrnuty učební materiály. motivace lidské činnosti motivace… |
Nedaří se vám uzavírat partnerské dohody tak, abyste s nimi byli spokojeni? Máte pocit, že se s podřízenými či zaměstnanci nedá domluvit? Chtěli byste… |
Práce top manažerů je náročná a má velký dopad na výsledky firmy i životy lidí, kteří jsou s firmou spojeni. Témata se kterými manažeři obvykle… |
Manažerská simulační hra Unisim umožňuje zaměstnancům pochopit vazbu mezi jednotlivými firemními funkcemi a jejich vliv na ziskovost firmy – a to vše… |