Zaměření: obsahem kurzu "Prezentační dovednosti" je procvičování prezentačních dovedností, jejich teoretické vymezení a praktický nácvik. Připravte… |
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit naše komunikační nástroje a dovednosti a jak je využívat v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest… |
Cíl kurzu: Naučit a procvičit techniky a postupy pro zajímavé a úspěšné prezentace před skupinou. Prezentace není pouze vystoupení za řečnickým… |
Cíle zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu naučit účastníky využívat na zákazníka orientované… |
Cíle identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon zdokonalit… |
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. Přínos programu Seznámíte se… |
Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
Práce s časem a úkoly Práce se stresem Work-life balance Emoční inteligence Vnitřní motivace Budování mentální odolnosti Sebepoznání… |
Talentové programy postavené na byznysových projektech Inspirativní talentové programy Rozvoj dovedností talentů Rozvoj nástupníků |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Standard IRIS představuje aplikaci požadavků ISO 9001 pro železniční prů- mysl. Podnětem pro vytvoření tohoto standardu bylo zavedení obdobných systémů… |
Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět vytipovat potencionální zákazníky a… |
V nadnárodních obchodních vztazích je nezbytné vnímat kulturní rozdíly a být si jich vědomi. Pokud si podniky neuvědomí význam kulturních rozdílů… |
„Chyby stojí čas a peníze." Komu je kurz určen: Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v… |
Poznejte lidi lépe, odhalte jejich potenciál Zkvalitníte nábor i adaptaci Identifikujete rozvojové potřeby Odhalíte silné stránky a potenciální… |
Pozice obchodníka je pro každou organizaci klíčová. Obchodník je ten, kdo přináší peníze do firmy. Aby byl ve své práci úspěšný, potřebuje k tomu… |
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho… |
Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání… |
Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující… |
Cíl Školení z oblasti prodejních dovedností a psychologie prodeje je určeno obchodním zástupcům, prodejcům i obchodním manažerům k získání základních… |
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
Realizace na zakázku |
Workshop Netradiční vedení týmů s využitím NLP se zaměřuje spojení klasických přístupů ve vedení lidí s metodami používanými v NLP a systemiky… |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto… |
Tok hodnot obsahuje všechny kroky, které jsou v současné době prováděny za účelem dodání produktů a služeb koncovým uživatelům a zákazníkům, ať už… |
„Můj obchodníku, dobrá rada je vždy cenná. Nikdo se přece nenarodil moudrý. Každý potřebuje zkušenost a čas. Žil jsem a pozoroval svět déle než ty, a… |
Termín a místo konání: 12.12. 2013, 9-18hod., Restaurace U zámecké zahrady, Bratrská 586, Lipník nad Bečvou Cílem semináře je: Zvýšit tržby… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
chování při konfliktu vývoj konfliktní situace konflikt ano nebo ne |
jednoduchý postup při typologii na co se zaměřit čeho se vyvarovat jednání s různými typy |
Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *… |
Skype – pokud jste často na cestách, pracujete v zahraničí nebo nemůžete na výuku docházet, zajistíme vám on-line lekce přes Skype. English Attack… |
Chcete umět lépe prosazovat změny a inovace v pracovním procesu? Porozumět interpersonálním vztahům, aby došlo k objektivizaci vztahu nadřízený… |
Multifeedback Rychlá a stručná zpětná vazba Vhodná pro agilní či projektové týmy Skvěle využitelná pro startupy a samořídící organizace či firmy… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři… |
Jak se vypořádat s plány a představami v souvislosti se změnami a reálnou skutečností - Stres neexistuje ani v práci ani v soukromí… |
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a nabít si baterky do dalšího života - Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní - Jak chci působit na… |
Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co… |
Jak být pohodlně „tváří v tvář“ skupině lidí, bez nervozity a napětí? Jak mluvit ke skupině lidí – plynule, jasně, tak aby vám dobře… |