Porada může být ztrátou času nebo pevným základem pro další spolupráci. Poznejte tzv. facilitační přístup, který lze využít pro efektivní vedení porad… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
„Spojujeme technologie, módu a umění moderního servisu 21. století.“ „Zákazníci jsou chytřejší než kdy předtím a hledají vyšší hodnotu. Chtějí… |
Nic nestmelí tým tak, jako společné dobrodružství Uvažujete o uspořádání teambuildingu pro posílení loajality vašich lidí? Máte nový tým, u kterého… |
Témata kurzu řízení a budování užitečnosti, efektivity, stability a dynamiky firemního systému řešení problémů firmy na úrovni příčin… |
Témata kurzu základní techniky v procesu vyjednávání a jejich využití vyjednávací strategie a proces vyjednávání (příprava argumentů pro jednání… |
Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační… |
Proč se nedokážeme dohodnout Umění soustředit se při složitých rozhovorech na věcnou podstatu, nikoli osobní postoje a emoce… |
Hlavní myšlenka Týmová práce, to je v posledních letech velmi frekventovaný pojem. Ne vždy je však pracovníkům zřejmé, čím se týmová práce liší od… |
Hlavní myšlenka Ačkoliv si mnohdy uvědomujeme jedinečnost vlastní osobnosti, neumíme s ní pracovat, pojmenovat odlišnosti a účelně je využít… |
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 5. 5. 2020. Využívání příběhů a vizuálů je novým trendem při… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 12. 5. 2020. Jak se připravit a zaujmout roli úspěšného… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Nejčastěji bývají do pozic týmlídrů, mistrů a nižších manažerů jmenováni úspěšní specialisti. V nové roli je však… |
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní… |
NLP projektový management zahrnuje nejen důležité metody a procesy projektového managementu, ale naučí vás, jak správně je využít a ještě více z nich… |
Realizace na zakázku |
Koučing nás učí rozlišovať rôzne štýly vedenia a uplatňovať ich podľa situácie, naučiť sa vyvažovať cieľ a vzťah, vedieť používať tlak i ťah, používať… |
Získajte spätnú väzbu a tak tiež možnosť prihliadnuť na komunikáciu z trochu iného uhľa. Nie len z pohľadu našej vlastnej komunikácie, ale i z… |
Program zaměřený na rozvoj budoucích personalistů a HR manažerů. Jak si vybudovat osobnost v obosru HR, jak se stát dobrým HR manažerem, jak se… |
Cílová skupina: Manažeři, vlastníci firem, ředitelé, vedoucí oddělení, specialisté, úředníci atd. Proč kurz chtít: chci mít základní povědomí… |
Úspěšný leadership v kostce Leadership akademie je cyklus workshopů zaměřených na rozvoj lídrů, a to od úrovně začínajících manažerů, kteří získali… |
Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
Cílová skupina: Majitelé firem, Top Management, Leadership team nebo Vedoucí zaměstnanci, popř. širší vedení firmy. Proč chtít tento workshop? … |
Obsah: * Proč je nutné hodnotit účinnost vzdělávání * Bariéry hodnocení účinnosti vzdělávání * Úrovně hodnocení účinnosti vzdělávání - reakce… |
Určeno pro vrcholový management, majitele a jednatele firem, personální manažery. Cíl: * Komplexní pojetí hodnocení manažerů * Zjištění možností,… |
Čo to je problém, ako ho objaviť a analyzovať Systematický postup riešenia problémov Tvorivosť alebo kreativita: ako ju posilniť… |
Čo to je konflikt, otvorený a skrytý konflikt Príčiny konfliktov Nutný a užitečný konflikt: zavádzanie inovacií a zmien … |
Zaměření: na kurzu "Řízení lidských zdrojů" se dozvíte, jak s lidskými zdroji v organizaci pracovat, jak je hodnotit či vzdělávat. Prakticky si… |
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik… |
Co během kurzu Efektivní koučování získáte: Naučíte se orientovat v reálných možnostech nováčků a rozhodnout se rychle v tom, s kým pracovat a… |
Co během kurzu Jak hodnotit a odměňovat zaměstnance? získáte: Naučíte se, jak zlepšit mezilidské vztahy, pracovní morálku, motivaci a… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků se zásadami společenského chování v řadě frekventovaných společenských situacích. Účastníci budou moci porovnat… |
Kurz je zaměřen na rozvoj základních činností lektorské práce. Účastníci se naučí a ověří si, jak zapůsobit, udržet během kurzu pozornost a předat… |
Základy firemní image jako nástroje k posílení postavení na trhu, propagace a budování vysoké firemní kultury a sounáležitosti. Zaměřujeme se na… |
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem… |
Obsah: - Mechanismus vzniku a působení stresu - Fáze vývoje stresu - Projevy stresu - Druhy stresu - Individuální… |
seznámit účastníky se zásadami práce s lidmi,se styly řízení, s organizací práce, s různymi možnostmi motivace a hodnocení podřízených |