Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 451500 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Při společné práci na projektech strategického marketingu využíváme široké spektrum nástrojů tak, abychom optimalizovali jak vstupní analýzy, tak…
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí. Analyzovat stávající styl vedení. Naučit přizpůsobovat styl vedení potřebám jednotlivců a týmu. …
Cíl kurzu: Poznat základní zákonitosti změn ve firmách. Dokázat naplánovat změnu, připravit, provést a upevnit ji. Poznat typické reakce na změnu a jak…
Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této…
Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky…
Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na…
  Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s…
  Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management…
Cílová skupina Program je určen pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti sloužící k maximálnímu využití intelektových schopností…
Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří…
setkání s každým účastníkem individuálně na jeho pracovišti nebo při kontaktu se zákazníkem za účelem rozvíjet jej prostřednictvím profesionálního…
Motto: „Je třeba ukázat směr a dávat příklad.“ Tomáš Baťa Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti…
FILOZOFIE LEADERSHIP Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků a tyto zkušenosti předáváme dál podnikatelům a manažerům v…
Během semináře Systemický marketing vám také pomůžeme transformovat tyto triky do vašeho oboru podnikání a vaší firmy. Nezálěží na tom, zda jste malá…
* program kombinuje vzdělávání a rozvoj a relaxaci * první, vzdělávací část programu je zaměřena na komunikační dovednosti a/nebo na práci s principy…
Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět…
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž…
Určeno pro * osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu…
Určeno pro * Osoby tvořící reklamu: např. kreativní pracovníky, web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * Osoby zadávající/zodpovídající za…
Cieľ kurzu: Zostavovať zoznam najčastejšie sa vyskytujúcich námietok, spracovať argumentáciu na vybrané námietky, intenzívnym tréningom zdokonaliť…
Cieľ kurzu: Poukázať na oblasti, ktoré pomáhajú jednotlivcom vytvárať väčšiu presvedčivosť v osobnej komunikácii, pochopiť cyklus sebauvedomovania ako…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Obsah firemního semináře: Umění dobře mluvit a umění dobře naslouchat Důležitost zpětné vazby Moderace versus prezentace Využití moderačních metod a…
Obsah semináře: * Stává se vám, že víte, co chcete říci, ale nedovedete to výstižně vyjádřit * Nedaří se vám získat spolupracovníky pro myšlenku,…
Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích,…
Obchodní dovednosti (2 dny) V dnešní době je k prodeji využíváno více kanálů než dříve. Využíváme internet, call centra, inzeráty atd. Kupodivu se…
Pro koho je trénink určen? Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i…
Zaměření semináře Rychlé životní tempo, vypětí a spěch je už samozřejmostí našich dní. Nikdo, kdo žije v dnešní době, se nemůže stresu vyhnout…
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata kolem marketingu podle zadání klienta. Např.:  Efektivní reklama a PR Firemní image Marketing v kostce…
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři…
Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se…
* Cílem je schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen…
* Cílem je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi…
  Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing? Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem? Jaké jsou druhy moderní…
  Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým…
Neverbální komunikace - jak se naučit číst z řeči těla zákazníka. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi,…
Zásady vedení správného prodejního rozhovoru. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a…
Charakteristika: Efektivní argumentace staví na využívání kritického myšlení, které pomáhá korektním a platným způsobem prezentovat vlastní názory a…
Charakteristika: Cílem kurzu je pomoci účastníkům zvýšit jejich obratnost a úspěšnost při nejrůznějších typech jednání a dovednost směřovat debatu…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Dvoudenní výcvikový kurz je určen pro všechny zájemce, jejichž hlavní pracovní metodou je vyjednávání. Jde zejména o manažery, prodejce, pracovníky…
Třídenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří vytvářejí řešení úkolů zadávaných zákazníkem a následně je musí kvalifikovaně prezentovat.…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Nezbytně nutné teoretické minimum: Co to je? Z čeho vyplývá a v čem spočívá její význam? S čím souvisí? Jak přistupovat k její interpretaci a jak ji…
* Jsem takový, jaké je mé sebenaplňující proroctví (V, SD, ST). * Základní problém: pozitivní myšlení a řeč (V, SD, PC, ST, IRSH). * Čtyři…