Co je to stížnost Jak zacházet se stížností Co dělat když zákazník nemá pravdu Jak přistupovat k námitkám proti ceně Jak předejít námitkám a obrátit… |
Strategie zaměřená na zákazníka Pravidla obchodního styku Úsměv - základ komunikace Aplikace základních pravidel dobré komunikace Zvládnutí nástrojů… |
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting… |
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting… |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Ve speciálním modulu je pozornost zaměřena zejména na psychologické atributy získávání zakázky, prvotní kontakt s klientem po telefonu (domluvení… |
Tento modul se soustředí na psychologické aspekty komunikace s klientem po telefonu, uvědomění si a shrnutí specifik vyplývajících s jednokanálového… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Strategie a taktika, možné metody, etika v obchodním jednání, ceny a smlouvy |
Vyhledávání zákazníků, navazování kontaktu, průběh rozhovoru, organizace práce obchodního zástupce |
Účastníci Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Účastníci by měli být absolventy workshopů "Pět… |
Taktický marketing |
Operativní marketing |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Kurzy ušité na míru podle potřeb a přání zákazníka tématicky zaměřené. Mohou být prováděny skupinově, ale i individuálně. Šetří Vám čas i peníze. |
Kurzy ušité na míru podle potřeb a přání zákazníka tématicky zaměřené. Mohou být prováděny skupinově, ale i individuálně. Šetří Vám čas i peníze. |
Nabízíme Vám vysokou kvalitu týmů lektorů a odborníků z praxe, maximální zapojení účastníků do probíraného tématu a individuální přístup ke každému… |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
Cíl kurzu: Naučit posluchače jak využívat jeden z efektivních způsobů komunikace. Odstranit mýty a pověry, které asertivitu provázejí. Pomoci mu… |
Cíl kurzu: Zkvalitnění komunikace, jež je klíčovým předpokladem dobrého výkonu v řadě rolí, které hrajeme v pracovním prostředí i soukromém životě.… |
MARKETINGCíl: aplikace marketingových nástrojů do firemní praxe marketingová funkce - podpora obchodní činnosti vyjasnit a zlepšit funkce a fungování… |
Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů… |
Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Obchodní zastoupení |
Možnosti financování exportu a spolupráce s bankami při přípravě a realizaci obchodních operací |
asertivita a základní typy chování. Pasivita. Agresivita. Manipulace. Asertivita. Asertivní práva. Asertivita a profesionální chování. Předávání… |
Telefonování - firemní i osobní vizitka. Používání firemních standardů při komunikaci po telefonu. Příprava a struktura telefonátu. Vedení… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Metoda SPC |
Kurz zahrnuje teoretickou a praktickou přípravu. Orientuje vědomosti a dovednosti na celkovou oblast obchodu tak, aby odpovědně a samostatně pracovali… |
Délka kurzu: jednodenní kurz Charakteristika: Posluchačům budou v kurzu objasněny základy řízení jakosti a základy integrální logistiky, včetně úvodu… |
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům komunikace… |