Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Umíte česky? Každý z nás Čechů, Moravanů a Slezanů samozřejmě odpoví, že ano. A možná by stejně odpověděl na otázku, zda umí dobře česky. Proč tedy… |
Smyslem tohoto školení je nabídnout účastníkům co nejucelenější pohled na význam a úlohu grafiky v prostředí propagace na internetu. Obal prodává, což… |
Na tomto školení se dozvíte, jak udělat z webu účinný nástroj vašeho byznysu. Je mnoho webových stránek, ale málo těch úspěšných. Často je příčinou… |
Už se Vám stalo, že jste byli v nějaké společnosti na rozpacích – koho a jak oslovit, jaký příbor si vybrat nebo, zda jste se vhodně oblékli? Pak je… |
NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM Vliv firemní kultury na zákazníka Vnitřní a vnější… |
Cílem kurzu je ukázat co to je vyjednávání,jak se na něj připravit, jaké má zákonitosti, pravidla a také úskalí. |
účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak… |
účastníci by měli být schopni zvládat vedení týmu, rozhodovat i určovat priority. Měli by být schopni komunikovat s podřízenými i nadřízenými. Měli… |
Slávny Henry Ford raz povedal: „Ja viem, že som vyplytval polovicu peňazí použitých na reklamu. Nanešťastie, neviem ktorú.“ Podľa našich pozorovaní… |
Záměr workshopu Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Čo presne znamenajú pojmy marketing, propagácia, diseminácia? Čo spôsobí, že naša marketingová kampaň skutočne… |
Školení je koncipováno jako strategická hra. Účastníci ve skupinách vytvoří vlastní společnosti, které proti sobě bojují na jednom konkurenčním trhu.… |
Základní světově uznávaná metodika pro B2B prodej. Školení pomámá účastníkům uchopit základní principy fungující při netriviálním prodeji. Cílem je… |
Komu je seminář určen: Pro ředitele a manažery týmů, ale i poradce, kteří chtějí být připraveni získat pro sebe a své interní /externí/ klienty… |
Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy… |
Naučte se využívat marketing v personalistice a ovládat značku zaměstnavatele jako hlavní nástroj, která vám pomůže přitáhnout a udržet nejlepší… |
Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické… |
CENOVO VÝHODNÉ BALÍČKY KURZOV 760 €/ 21 120 Kč + DPH IBM SPSS Statistics Base: Základy modulu + praktiká + Základné štatistické procedúry IBM… |
Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a… |
Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním… |
Cíl: Seznámit se specifiky mezinárodního prostředí, hlavními formami vstupu na zahraniční trhy, základními koncepcemi a podnikatelskými strategiemi… |
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a… |
Je důležité si uvědomit, že i když ještě neznáte výsledek hodnocení projektu, samotným podáním žádosti o dotaci se dostáváte do pozice „potenciálního… |
Naší rolí je pomáhat firmám vytvářet a zavádět životaschopné, úspěšné strategie. Spektrum naší práce začíná společnou prací na komplexu business… |
Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: … |
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se… |
Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zájemci se mohou účastnit veřejného kurzu (denní, odpolední nebo víkendové, max. 8… |
Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této… |
Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy… |
Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
Cíl Efektivně zvládnout metodu, vedoucí ke zvýšení kreativity a výkonnosti týmu Obsah Jak vést warming-up Osobní míra kreativity TEST E.S.O. Motivace osobní… |
Úvod Program je určen pro manažery, marketingové specialisty, copywritery a všechny ostatní pozice vyžadující kreativní řešení v krátkém časovém úseku… |
Aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu „Obchod, prodej i marketing je o logice. Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje… |
Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit… |
Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy. Cíl:… |
Cieľ kurzu: Uvedomiť si dôležitosť tréningu a koučingu obchodných zástupcov, naučiť sa techniky tréningu a poskytovanie spätnej väzby formou… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa vo vyjednávaní o podmienkach dodávky a o jej cene tak, aby výsledok vytváral predpoklady pre dlhodobú spoluprácu, oboznámiť… |
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
Obsah semináře: * Základní rysy a strategie obchodních vyjednávání * Zdroje síly a moci pro obchodní vyjednávání * Vyjednávací taktiky a taktický… |
Obsah semináře: *Vývoj na trzích od poloviny 20. století a charakter současných trhů *Marketingová přidaná hodnota jako základ konkurenceschopnosti… |
Mezilidské vztahy (3 dny) Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s… |
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:… |