Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |
* Cílem je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale… |
* Cíl: naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální… |
Jak reagovat na námitky zákazníků a jak správně argumentovat. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle… |
Nadšení a pozitivní myšlení je základem každého úspěšného prodeje. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"… |
Charakteristika: V podnikovém systému vzdělávání zaujímají významné místo interní lektoři z řad managementu a odborných pracovníků firmy. Pro jejich… |
Charakteristika: Cílem kurzu je naučit lektory, jak vtáhnout posluchače do problému, motivovat a vést je k aktivní účasti na řešení výukových či… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale i pro ostatní, kteří přicházejí do osobního kontaktu se zákazníkem.… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky, kteří mohou přijít do kontaktu se zástupci hromadných sdělovacích prostředků, ať už vědomě (… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Pasivní, agresivní nebo asertivní? Asertivita jako strategie jednání (V, SD). * Základní asertivní práva, povinnosti a techniky (V, SD, PC). *… |
* Nezbytně nutné teoretické minimum (V, SD, ST). * Příprava prezentace = 98% úspěchu: určení záměru, analýza cílové skupiny, systematická stavba… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - manažeři a jejich sekretariát - obchodní zástupce - spojovatelé ve firmě Cíl semináře: Vycvičit účastníky v dovednostech… |
Trénink pracovníků, kteří zastávají nebo by měli zastávat funkci lektora vnitropodnikových seminářů a kursů, je zaměřen především na výcvik… |
Nadstavbový seminář obsahuje základy efektivního působení na lidi, praktické techniky nefinanční motivace, neverbální komunikace a dalších… |
Popis: Na základě zkušeností našich podniků si zdokonalíte přístupy k marketingovému managementu. Na kratších případových studiích českých podniků… |
Určeno: Manažerům, obchodním referentům, nákupčím Cíle semináře: Seznámíte se s podstatou obchodních operací v přepravě a zasilatelství… |
Příprava porady - organizační zajištění (místo, čas, prostředí, počet osob), stanovení si cíle porady Zákonitosti řízení porady - promítání svého… |
Význam prvního dojmu při jednání s lidmi, tvorba vlastního image - vzhled, komunikace, charisma, vliv psychologie barev na atmosféru jednání… |
Stress management. Syndrom vyhoření a efektivní obrana. Efektivita práce. Jak zvládat obtížné telefonáty. Efektivní komunikace. Analýza poznatků… |
Trendy v telemarketingu. Analýza zkušeností. Brainstorming. Efektivita práce. Syndrom vyhoření a prevence. Jak udržet kvalitu. Stress management.… |
Tak co, světáci? Suchopárně a nebo s humorem? Příhody jak je život přinesl a přináší, zasazené do žádoucích regulí vystupování ve společnosti.… |
Workshop určený všem ženám i mužům, kteří mají zájem o rozvoj a svého manažerského a osobního stylu. Přineseme vám aktuální informace, novinky,… |
Žádoucí vlastnosti a dovednosti servisního technika Jaký by měl být ideální servisní technik z různých úhlů pohledu? Do jaké míry se tomuto ideálu… |
URČENO: Všem pracovníkům.Vhodné pro ucelené pracovní skupiny (týmy) i za účasti jejich šéfů. CÍL: Prohloubit poznání sebe sama směrem k účinnějšímu… |
URČENO: Pro vedoucí pracovníky všech úrovní a vybrané kategorie pracovníků s předpokladem většího podílu prezentačních aktivit. U každé skupiny je… |
A good idea never sold itself. Whatever your historic performance and the calibre of your people, sales and presentation skills training reminds them… |
Guiding you through a subtle understanding of your clients' requirements and priorities, this course unlocks the decision-making process which can… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura… |
Motto: " Komunikace představuje moc. Kdo se naučí ji efektivně využívat, může změnit svůj pohled na svět i pohled, kterým svět pohlíží na něj."… |
rekvalifikační kurz |
rekvalifikační kurz |
Účastníci zvládnou: jednotlivé fáze obchodního jednání na komunikační i emoční úrovni základní principy budování dlouhodobé spolupráce s partnery,… |
Účastníci zvládnou: teoretické poznatky týkající se základních faktorů úspěšné prezentace cílený postup v propracování obsahové stránky prezentace… |
Kurz seznamuje s jednotlivými druhy konfliktů a příčinami jejich vzniku a umožňuje procvičit si různé způsoby jejich zvládání. Obsah kurzu: *… |
Úvod - klíčový význam komunikace pro úspěšné vedení týmů a organizací 1) Komunikace jako hlavní činnost vedoucích pracovníků 2) Proces komunikace,… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |
Cílem semináře je naučit účastníky facilitaci, tj. efektivnímu vedení porad a jednání, řízení diskuse a řešení problémů ve skupině. Vysvětlit jim… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |