Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 51100 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Řešení konfliktních situací, zjišťování dalších potřeb zákazníků, řešení námitek, budování vztahů, základní principy vyjednávání, typy zákazníků…
Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je…
Kurz seznámí posluchače se současnými světovými trendy integrace cizinců a jiných etnických menšin. Představí možnost revidovaného (kritického…
Zlepšete své marketingové schopnosti zaměřením se na osvědčené plány a strategie, které vedou k těm nejúspěšnějším marketingovým programům. Během…
Cíle programu doučit se základům prodeje a poradenství utužit loajalitu klientů a udržet stávající zákazníky zvýšit efektivitu prodejních jednání získat…
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata obchodních a prodejních dovedností podle zadání klienta. Např.: Prodejní rozhovor Zdolávání námitek…
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata komunikačních a prezentačních dovedností podle zadání klienta. Např.: Jak jednat s různými typy lidí…
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní…
Cílem kurzu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení…
* Cíl: získání přehledu o způsobech oceňování firem a procedurách koupě a prodeje podniků nebo jejich částí. Účastníci budou vybaveni argumentací pro…
* Cílem je naučit posluchače profesionálnímu vystupování a vyjadřování, používání vhodných komunikačních technik tak, aby zvýšili efektivitu svého…
Kurz je vhodný pro podnikatele a manažery, kteří vlastní nebo vedou podnik, pro vedoucí pracovníky úseků, oddělení apod., kteří řídí podřízené, pro…
Jaké fáze má prezentace a jak se na ně kvalitně připravit? Jaké jsou nejčastější chyby řečníků? Co způsobuje nervozitu z veřejných vystoupení a…
Základní téma, důležité pro každého obchodníka. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a…
Rozdělení zákazníků do základních skupin - přístup a jednání s jednotlivými skupinami. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv.…
This course focuses on marketing planning and implementation. It develops a practical knowledge of the marketing management system and its key…
možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků.
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků.
Jsme specializovaná divize vzdělávání předního komunikačního centra v ČR. Nabízíme programy a tréninky, které umožní Vaši specializaci v oblasti…
Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je…
Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je…
Charakteristika: Komunikací s ostatními lidmi trávíme velkou část svého pracovního i soukromého života. Často si uvědomujeme, že je důležité nejen to,…
Charakteristika: Spory a konflikty velice zatěžují pracovní i obecně mezilidské vztahy. Cílem kurzu je předat účastníkům postupy, jak konfliktním…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Dvoudenní výcvikový kurz určený nejen pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale pro všechny, kteří přicházejí do styku se zákazníkem v jakékoliv…
Třídenní výcvikový kurz určený pro prodejce, obchodní zástupce, podnikatele, pracovníky marketingových a obchodních úseků firem. Cílem kurzu je…
Cílem je u tohoto vícedenního semináře předat posluchačům z řad středního a vyššího managementu dovednosti a zručnosti při vytvoření procesů a systémů…
Cílem je u tohoto vícedenního semináře předat posluchačům z řad středního a vyššího managementu dovednosti a zručnosti pro budování a vedení nepřímého…
* jeden na jednoho nebo jeden na více lidí. (Od porady, tiskovky po projev k davům nebo v médiu.) * když vám účastníci komunikace porozumět chtějí i…
Prezentace, telemarketing, obchodní vyjednávání. Psychologie úspěšného prodeje. Tréninky s využitím výkonné videotechniky.
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Šest základních pravidel pro jednání s druhými lidmi (V, SD). * První minuta setkání s partnerem v komunikaci: co jsem a nejsem schopen zjistit a…
* Co je nezbytně nutné vědět o verbální komunikaci (V). * Čtyři základní principy komunikace a šest komunikačních dovedností (V, PC, IRSH). * Devět…
školení dle požadavků
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Trénink a výcvik dovedností potřebných pro přípravu a realizaci veřejného vystoupení nebo podnikové prezentace. Součástí tréninku je i příprava…
Trénink základních praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem. Přehled metod moderního prodeje, telefonování,…
Určeno: Obchodním zástupcům a prodejcům, pracovníkům obchodních oddělení. Limitovaný počet účastníků. Cíle semináře: Zlepšíte se v…
Určeno: Manažerům a pracovníkům reklamačních oddělení a zákaznických center obchodních a servisních útvarů a firem. Cíle semináře: Naučíte se…
Místo, doba a rozsah výuky po domluvě.
Osobnost obchodního zástupce - image osobní a firmy, společenská pravidla, doplňky Telefonická komunikace s klientem - metoda AIDA, SPIN Kultivovanost…
Osobnost vedoucího, předpoklady k vedení týmu - osobnostní typy, psychologické aspekty komunikace mezi členy týmu, interakční vazby, styl řízení…