Aktivní telemarketing. Efektivní prodej po telefonu. Strategie KIP a AIDA. Jak prezentovat produkt. Jak rozpoznat potřeby. Jak prodávat užitek.… |
Seminář je určen všem mužům, kteří chtějí posílit profesionální image utvářením osobního vzhledu. Účelem semináře je porozumět proporcím těla,… |
1. setkání: Značka zvaná "JÁ", 2. setkání: Komplexní tvorba stylu Dvě odpolední setkání jsou zaměřena na dosažení požadované změny osobního stylu a… |
Program kurzu: 1 Marketing - úvod 2 Marketingový plán 3 Oblasti aplikace marketingu 4 Externí analýza * Analýza trhu * Analýza chování zákazníka *… |
Cíl kurzu Doučit se základům prodeje s poradenstvím. Utužit loajalitu klientů a udržet stávající zákazníky. Zvýšit efektivitu prodejních jednání.… |
1.DEN Prodejní styly a role prodejce Stanovení 4 základních rolí, které zákazník od prodejce očekává. Charakteristika těchto rolí, které by měl… |
Rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním? Jaký je rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním a proč je důležité, aby si prodejce byl tohoto rozdílu vědom.… |
URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří s větší četností komunikují vně firmy, a pro ty, kteří významněji jednají interně. CÍL : a) Vybavit… |
Komplexní psychologické ověření vlastností osobnosti posluchačů, orientované na jejich profesiogram, resp. na specifické nároky jejich práce. Výsledky… |
Klub tajemníků správních orgánů akciových společností SSŘIP zahájil svoji činnosti v říjnu 1999. Jeho posláním je vytvořit prostor pro vzájemnou… |
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům… |
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům… |
Cílem semináře je prohloubení obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností. Účastníci se seznámí se zásadami účinného obchodního jednání,… |
Trénink obchodních dovedností, první dojem, vedení obchodního jednání, zvládání námitek. Určeno: *obchodní zástupci*obchodní reprezentanti |
Clients demand that you know their needs and respond to them rapidly, creatively and cost-effectively. Our courses provide you with tools and… |
Though most transactions occur over the phone or via trading systems, clients still tell us the relationship is key. Whether you are selling to… |
FIREMNÍ SEMINÁŘE "NA MÍRU" PŘÍPRAVA analýza potřeb klienta, specifikace problému a požadavku formou osobní konzultace zpracování vzdělávacího… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Prodejní dovednosti typologie zákazníků komunikace se zákazníky kroky prodeje od prvního kontaktu k závěru jednání o ceně vyjednávání obchodních… |
verbální komunikace neverbální komunikace prezentační dovednosti vyjednávání řešení konfliktů |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Zásady účinného projevu ? Příprava a frázování projevu (nácvik) ? Zvládání trémy (nácvik) ? Dikce, intonace, artikulace (… |
Motto: Hlas je naším výrobním prostředkem. Někdy mluvíme tiše, jindy důrazně, či pomalu a zřetelně. Ostatní lidé nás poznávají podle hlasu. Hlas, jeho… |
Program semináře: ukázka SW řešení pro treasury odzkoušeného praxí a přitom levného řešení ! |
Elektronické obchodování |
jednorázový kurz |
Účastníci zvládnou: uvědomit si význam komunikace v procesu řízení a ve vztazích se zákazníky v tržním prostředí komunikační proces, jeho jednotlivá… |
Účastníci zvládnou: poznat co je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat přípravu na vyjednávání samostatně nebo v týmu možné strategie pro… |
Seminář je určen obchodníkům, manažerům a všem, kteří mají zájem zlepšovat svoji profesionální komunikaci. Účastníci semináře si osvojí zásady kladení… |
Seminář je určen všem, kteří mají zájem o růst své profesionality, o posilování schopnosti produktivně řešit konfliktní situace tak, aby to přineslo… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
2x2 hodiny týdně 140 pedagogických hodin za 2 semestry max. 12 posluchačů v kurzu |
Veškeré programy jsou sestavovány kompletně na základě požadavků a potřeb klienta, proto neuvádíme jejich detailní popisy. Na základě Vašeho požadavku… |
Veškeré programy jsou sestavovány kompletně na základě požadavků a potřeb klienta, proto neuvádíme jejich detailní popisy. Na základě Vašeho požadavku… |
Model se zaměřuje na dvě základní oblasti osobního prodeje: (1) systém řízení prodejních aktivit a (2) profesionální komunikaci prodejců. ?Úspěch… |
Rozhodnutí o vstupu na nové trhy vyžaduje relevantní informace o tržní situaci, vhodných obchodních partnerech, legislativě, konkurenci atd. Někdy je… |
Vzdělávací programy slouží k rozvoji pracovní kompetence cestou osvojení a prohloubení doporučených znalostí a dovedností. Nástrojem rozvoje jsou… |
Vzdělávací programy slouží k rozvoji pracovní kompetence cestou osvojení a prohloubení doporučených znalostí a dovedností. Nástrojem rozvoje jsou… |
Cílem tohoto programu je získat informace a dovednosti, které účastníkům umožní efektivněji zvládat lidskou komunikaci tak, aby podporovala vzájemný… |
Cílem tohoto programu je seznámit účastníky s legitimitou konfliktů. Dále uvědomit si vlastní způsob řešení a jeho důsledky. Konflikt je chápán jako… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
* profil dokonalé asistentky * sekretářské dovednosti * nová norma obchodní korespondence * úprava cizojazyčné korespondence * společenské chování… |
* základy profesionálního prodeje * prodejní dovednosti * trénink prodejních dovedností * 10 zlatých pravidel prodeje * asertivita v práci… |