Skolení je zaměřeno na metody vyhodnocování úspěšnosti webových stránek, e-shopů, PR článků, reklamy na internetu (PPC, bannery …), affiliate programů… |
Výklad základních principů personálního řízení ("management lidského zdroje") na základě skupinové účasti účastníků při modelování personálního života… |
* úvod do komunikace * verbální a neverbální komunikace * transakční analýza * asertivita, vyjednávání, úspěšné vedení obchodního jednání * kreativita… |
Během tohoto jednoletého kurzu účastníci získají základní znalosti a dovednosti z oblasti obchodu a zároveň se budou moci intenzivně zdokonalovat v… |
Cílem tohoto dvoudenního semináře je předat obchodníkům telekomunikační společnosti dovednosti a zručnosti vedení úspěšného prodejního rozhovoru,… |
Cílem tohoto jednodenního bloku je předat informace o správném použití telefonu k telefonní akvizici a seznámit se základními principy prodeje po… |
Prezentácia ako nástroj pre rozvoj obchodných príležitostí Stane sa vám niekedy, že obchodník prezentuje nesprávnej osobe? V nesprávný čas obchodného… |
Nápady a reklama Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro… |
Termín: 30. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
Termín: 31. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných… |
Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit… |
Cíl: Získání přehledu o účinných nástrojích komunikace na základě celé řady praktických příkladů, seznámení se způsoby budování jednotné image… |
Příprava vašich manažerských talentů začíná u nás... Reference: ZDE Nastavení jednotlivých modulů je dle potřeb zákazníka a cílové skupiny účastníků… |
Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako… |
Cíl Kurz je zaměřen na efektivní jednání a komunikaci s lidmi, která vede k vytvoření ducha spolupráce v zaměstnání i soukromí. Poznatky z psychologie… |
Cíl Určeno manažerům, majitelům firem a všem pracovníkům, kteří si chtějí osvojit moderní způsob vedení lidí - koučování. Seznámení se koučováním… |
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu. Cíl: Prakticky si vyzkoušet vytvoření sloganu, titulku a reklamního textu. Obsah:… |
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce. Cíl: Pochopit podstatu značky a její důležitost při… |
Cieľ kurzu: Predstaviť komunikačný štýl k vytvoreniu otvorenejších vzťahov s ostatnými, zdokonaliť a rozvinúť schopnosti k synergii – spolupráci… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť a naučiť účastníkov profesionálne komunikovať so zákazníkmi. Naučiť účastníkov používať v rozhovoroch so zákazníkmi základnú… |
Charakteristika a cíl kurzu: Jak zkrátit dodací lhůtu? Jak plánovat v podniku, abychom splnili co jsme slíbili ? Jak zajistit kvalitu manipulačních,… |
Chcete začít rozvíjet své znalosti v marketingu, rozumět jeho roli, funkci a důležitosti ? Chcete znát jeho základní principy a nástroje ? Chcete… |
Sjednáváte si schůzku po telefonu?Jak vést správný telefonický rozhovor - pravidla a zásady telemarketingu. Po dohodě je možné, vytvořit školení… |
Jde o trénink před kamerou - např. fáze obchodního jednání (sebepoznání a sebereflexe) a následný rozbor chyb a jejich odstranění. Velmi efektivní… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří velkou část svého pracovního dne komunikují se zákazníkem po telefonu. Není nutno rozlišovat,… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Zbavme se předsudků a mýtů spojených s konflikty (V, SD). * Konflikt jako součást našeho každodenního života: podstata, klasifikace a způsob řešení… |
* Psychologické limity komunikace po telefonu (V, SD, PC, IRSH). * Přijímání telefonického hovoru (V, PC, IRSH). * Průzkum po telefonu, hledání… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Popis: Naučíte se jak motivovat jednotlivce, pracovní skupinu i celou firmu k pozitivní změně v péči o externí i interní zákazníky tak, aby tato změna… |
Obsah: Základy efektivní komunikace Porozumění verbální a neverbální komunikace Asertivita Sebepoznání Osobní rozvoj Řešení konfliktů Prodejní… |
Příprava k telefonování, organizace pracoviště Vytvoření prvního dojmu Zlatá pravidla prodeje po telefonu Jak správně oslovit klienta, typy zákazníků… |
Uvedení do psychologie jednání osob, temperament, osobnostní rysy, životní postoj. Psychologické aspekty dané funkce Sociální komunikace a předpoklady… |
Měření výsledků telemarketingu. Psychologie motivace. Moderní motivační techniky. Jak vést hodnotící rozhovory. Kontrola a pomoc. Vedení příposlechů.… |
Jak získat podporu. Prezentační techniky. Komunikační strategie. Vyjednávací strategie. Komunikace v obtížných situacích. Firemní kultura a… |
URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu. CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako… |
URČENO: Pro sekretářské a asistentské profese na všech úrovních. CÍL: Vybavit pracovnice(ky) sekretariátů znalostmi v uplatňování profesionálních… |
Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and… |
This course has been developed to enhance credit skills at a time of low interest rates, rising numbers of fallen angels and record volumes of… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly řízení, efektivní komunikací, principy motivace, výběrem a rozvojem… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky (Key Account Management), přípravou, průběhem a vedením prodejních porad, možnostmi… |
rekvalifikační kurz |
cyklické kurzy |