| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Prodejní a obchodní taktiky |
| Etika a etiketa podnikatele |
| analýza cílů prodejní prezentace. analýza potřeb posluchačů. plánování a příprava prodejní prezentace. vedení prodejní prezentace - struktura.… |
| Ideální pracovník Call Centra (dále jen CC). Výhody Call Centra pro vaši společnost. Problémy současných CC. Význam verbální komunikace - základy… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Obsah kurzu: podstata marketingu a jeho role ve společnosti obsah a význam marketingu marketingová terminologie základní podnikatelské koncepce |
| Obsah kurzu: cíle organizace předmět podnikání určení strategie alokace zdrojů model BCG faktory určující atraktivitu podnikání a konkurenční sílu |
| Finanční managment |
| Informace a komunikace |
| Charakteristika: Kurz je zaměřen na hlubší pochopení kupního chování a rozhodování klienta, zvládání námitek a osvojení si zásad jednání s obtížnými… |
| Charakteristika: Tento tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj dovedností pracovníků interní obchodní služby směrem k orientaci na klienta. Určeno pro:… |
| Popis: Praktický trénink, díky kterému budou účastníci umět zvládnout vyjednávání v nejtěžší oblasti obchodního jednání. Účastníci se seznámí s… |
| Popis: Praktický kurz k problematice směnek. Učí účastníky nejen teorii v této oblasti, ale seznamuje je se soudními případy, učí je předcházet… |
| I v době globálních strategií, vlivu nových technologií a nejnovějších poznatků v marketingu zůstává kvalita lokálního uvedení strategie do života na… |
| Společný projekt s agenturou Ewing PR, lektoři budou zkušení konzultanti z obou agentur. Z těch dvou písmen "PR" už se stalo skoro zaklínadlo. Firmy… |
| Marketingový výzkum je pro marketing jakýmsi "odrazovým můstkem". Nabídneme účastníkům přiměřené množství informací, na které se musí zaměřit při… |
| Kurz je zaměřen na představení řízení značky jako strategického systému, který vede k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Kurz zahrnuje témata: Proč… |
| Tento kurz je určen pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Uvede problematiku telemarketingu v celé koncepci marketingu a obchodu. Práce s… |
| Tento kurz je určen pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Prohloubí vědomosti dovednosti získané v Telemarketingu - 1. Zde se zaměříme na… |
| Ciele: naučiť sa používať vhodné argumenty pri rôznych situáciách. |
| Ciele: Po absolvovaní kurzu budú účastníci vedieť: * využívať pozitivnu komunikáciu po telefóne * identifikovať vlastný prejav pri… |
| Komunikační mix kurz je určen pro: marketingové manažery a specialisty, pracovníky z oblasti reklamy, marketingu a prodeje a ostatní zájemce. rozsah: 2… |
| Výzkum trhu kurz je určen pro: všechny osoby zabývající se analýzami trhu a těm, kteří pracují s marketingovými nástroji a potřebují ověřit či zvýšit… |
| co je rétorika? - osobnost mluvčího - s kým vlastně mluvíme - vnější podmínky jednání - příprava jednání - zásady prezentace vlastního stanoviska -… |
| Teorie: 1. Základy psychologie s aplikací na danou profesi 2. Osobnost obchodního zástupce 3. Účinná prezentace produktu 4. Klient - kdo je to a co mu… |
| Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a… |
| Výběr reklamních agentur, spolupráce s lidmi v reklamních (obchodních) odděleních médií. Hledání optimální podoby pro reklamu firmy, PR a zviditelnění… |
| Kurz je určen všem manažerům, kteří mají zájem na sebezdokonalování a zlepšení komunikace v pracovních týmech. Součástí kurzu je individuální… |
| Výcvikový kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností v oblasti argumentace a vyjednávání. Účastníci si osvojí efektivní argumentační techniky a… |
| Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem? Vítězství ve světě obchodu je cílem každého skvělého obchodníka. Prodej neznamená… |
| Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí… |
| Motivy kupujících |
| Fáze obchodního jednání |
| rozvoj obchodní komunikace nejenom se zákazníkem jak získat souhlas druhých lidí umění naslouchat a klást správné otázky principy a taktiky… |
| CÍLE MODULU: Poznáte svůj osobní potenciál a jeho využití pro úspěšný prodej. Naučíte se využívat techniky osobního rozvoje pro zvýšení prodejních… |
| CÍLE MODULU: Získáte důležité informace o pravidlech profesionálního a úspěšného obchodního jednání. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné… |
| Rozhodovací fáze nákupu |
| Efektivní zácvik nového kolegy v obchodním týmu |
| Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Orientovat se v různých typech lidí a dokázat se přizpůsobit.… |
| Komu je kurz určen: pracovníci v oblsati prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Praktický seminář s cílem osvojit si společenské chování a… |