Určeno pro: Top management, střední management Cíl: Poznat přístupy k plánování a řízení změn a důvody odporu Modelovat řízení změny Obsah: * Identifikace… |
Určeno pro: všichni pracovníci vystavení stresu Cíl: Naučit se identifikovat stresové situace, získat podnětné informace o stresorech dnešní doby, naučit… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Určeno pro: střední a vyšší management Cíl Podpořit vědomé ovlivňování vývoje skupiny v tým a rozvoje efektivní spolupráce uvnitř týmu i týmu s okolním… |
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Získat přehled o metodách efektivního řízení času a sebe sama * Zvolit si osobní zodpovědnost za efektivní řízení času a… |
Určeno pro: všechny pracovníky Cíl: * Uvědomit si významu sebepoznání pro osobní růst. * Rozpoznat a uvědomit si silné a slabé stránky své osobnosti. … |
Určeno pro: pracovníci call centra, recepce Cíl: Zvýšení profesionality a efektivnosti telefonních rozhovorů pracovníků při jednání se stálými a… |