Minulý měsíczískala Čína kvalifikaci ke zpracovávání kuřecího masa z USA. Jinými slovy, od 24.…
Kdy a jak by měly firmy ukončit nebo oživit stárnoucí výrobky? To je obtížná, ale důležitá otázka ve…
Internet skrývá v oblasti reklamy pro malé firmy velký potenciál . Řada majitelů drobných firem v…
Tajemství úspěchu efektivního získávání klientů na prodejních výstavách je schopnost kvalifikovat…
Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a zjistit, co hledá, jaká kritéria…
Autor přináší svůj názor na to, jak zákazník vnímá věrnostní programy.Důraz na emoce, ne věci Autor…
Učitelka Judy Carterová tvrdí, že z 20 % studentů, kteří se dají nadráhu komika,je jen malé procento…
Má dvě určující charakteristiky: 1. Není imitováno konkurenty 2. Přináší úspěch u zákazníků. Zdá se…
Americký automobilový průmysl dostal lekciza přehnanou snahu v boji o zákazníka, která se ukázala…