1. Jak zní dohoda?Zákazníci chtějí vědět do čeho jdou ještě předtím, než otevřou peněženku. Zaručený…
On-line marketing a prodej bývá rozdělen mezi řadu různých jednotlivců, skupin nebo celých oddělení.…
Online marketing prošel během posledních let dramatickými změnami. Pro…
Několik tipů pro znásobení prodeje: 1. Udržujte kontakt se svými zá…
Cílem každé reklamy je zvýšit povědomí o firmě. Jedním z oblíbených způsobů reklamy jsou poutače.…
Bez pečlivého řízení mohou automatické emailové systémy ublížit vašemu firemnímu image. Zákazníci…
I když je leden dávno za námi, manažeři jsou stále plni slibů k novému roku. Ne vše v roce minulém…
Založení nové firmy a hledání klientů má hodně společného s chováním lidí, kteří hledají životní…
Většina lidí bere jako samozřejmost spontánní a přirozenou komunikaci s…