Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na psychickém stavu operátorů.…
Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po telefonu zdát překonaný,…
Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem vedete, vezme nečekaný…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do nich můžete zakomponovat…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: Máte čas…
Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům není ta nejefektivnější…
Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita a úspěšnost call centra…
Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A to jak co se týče…
Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní blíží nebo jestli se z ní…