Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků oslovíte, tím vyšší šanci máte…
Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude samotné telefonování.…
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…
Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající či bývalé zákazníky. Jak…
Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, za zábavnou…
Nemáte rádi obchodní telefonáty? Server Entrepreneur.com přinesl několik rad, jak zvládnout tyto…
Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte…
Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik…
Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…