Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty nejnevhodnější chvíle, třeba…
Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci. Klíčem je váš přístup, jak se…
Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na potenciálního klienta máte…
Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre…
Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim však prodejci začnou sami…
Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z následujících tří důvodů: Fakt…
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme tím, že těmto telefonátům…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou…
Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné…