Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve středu péče o zákazníky,…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o…
Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly od stresu. Svědčí to o…
Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro firmu i její zákazníky. Je…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je hlavně pro začátečníky velmi…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména pokud se zákazníky řeší…
Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí, ve kterém bude motivace…
Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s potenciálním klientem,…