Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně konkurenčním prostředí je…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k tomu, aby marketéři mohli…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty…