Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve,…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli?…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám obrovské výhody na základě…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou…