Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že…

Zdarma k novým zákazníkům

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve,…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci…

Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli?…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám obrovské výhody na základě…

Když zákazník zuří

Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se…

Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k…

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou…

Výpis 352360 z celkem 397