Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o…
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i…
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů.…
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu.…
Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup.…
Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk. Posilovat loajalitu zákazníků…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za…