Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kdy říci zákazníkovi ne

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce…

Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o…

Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů.…

Zákazník není na jedno použití

Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu.…

Berte to osobně

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup.…

Klíč k loajalitě

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk. Posilovat loajalitu zákazníků…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za…

Výpis 361369 z celkem 397