Články z oblasti vzdělávání a poradenství

K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není pochyb. Platí to i v…

Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí pár tipů, jak to udělat.…

Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších řešení pro získání co…

Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska vyřídí ročně přes šest…

Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou dialogem se ziskovými…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru, získáme procento těch, kteří…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací. Ne každý přednášející s…

Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět vlastní průzkumy…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí…

Výpis 379387 z celkem 397