Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně…
Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste…
Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného. Možná z toho důvodu se řada…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se dají vysledovat obecně…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval, ale nakonec z podpisu…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že klíčovou.…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…