I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek,…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě uběhlé interakce s …
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny obchodu? A víte, jak se těchto…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta.…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela přirozené. Většina z nás…