Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů…

7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména…

Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají…

Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé…

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…

Výpis 397405 z celkem 451