Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají…
Jaká úroveň udržení zákazníků je zisková a jak jí…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně odradí zákazníky. Některé…
Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité.…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou…