Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného.…