Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací,…

Zákon zachování zákazníka

Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že čas, za který určitá látka…

Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je…

Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by…

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím,…

Tomu říkáte zákaznický servis?

Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s…

Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se zákazníky zejména kvůli…

Výpis 433441 z celkem 451