Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou výzvu. Když se klient…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v tom nejhorším případě…
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování.…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z domova, nyní společnosti lákají…
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní:…