Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné placení svých klientů. V drtivé…
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by mělo být součástí…
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a…