Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…