Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…

Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…

Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat…

Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…

Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …

Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…

Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…

Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis

Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…

Výpis 1018 z celkem 451