Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělým způsobem, jak…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho extrovertního a…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete být lepším prodejcem a…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám…
Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné ke každému klientovi…
Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě nebo dlouhodobě, dosahovat…
Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních, čtvrtletních a ročních…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje denodenně celá řada prodejců.…