Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů mezi zákazníkem a zástupcem…
Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí pravidlo, že kvalita…
Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným obdobím nebo se snažíte…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V mnoha případech ale ani…
Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho stávajícího. Je proto záhodno…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru…
Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný obchodník dosáhnout úspěchu.…
Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…