Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané…

Pět tipů pro restaurace, jak vytěžit z online marketingu v době pandemie

Přinutila vás pandemie COVID-19 k dočasnému uzavření vašeho provozu? Zjistěte, co můžete udělat pro…

Jak agilní marketing řídí rozhodnutí založená na datech

Není to tak dávno, kdy týmy obchodu a marketingu pracovaly tandemově: marketing přitahoval pozornost…

Proč váš obchod potřebuje B2B strategii pro sociální sítě?

Být blíže k zákazníkovi je mantra všech obchodníků v dnešní době. A její význam bude do budoucna…

Social Selling, aneb jak ukousnout větší kus koláče

Jste aktivní na sociálních sítích, ale nedosahujete požadovaných obchodních výsledků? Sepsali jsme…

Šest obchodních metod, kterým byste se měli vyhnout

Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají, standardy a zvyklosti…

Jak prodávat v době krize a strachu

S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů a evropských ekonomik…

Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“

Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované strategie, jak se…

Tři techniky ze staré školy, které vám pomohou vylepšit vaše prodeje

Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený prodejce a pokoušíte se…

Výpis 181189 z celkem 747