Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první…
B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv…
Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují celou řadu funkcí a analýz,…
Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho…
Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí nedosahuje svých snů a…
„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20.…
Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného…
Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i…