Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na …

4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy…

Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu

Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně…

Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá…

Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na…

Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up

Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji…

Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz?

Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení…

Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci

Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat vaši konkurenci co se týče…

Reportáž: Jak začít rozhovor a získat přátele nejen mezi klienty

Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv zajímavým, ať už…

Výpis 217225 z celkem 735