V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na …
K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy…
Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně…
Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na…
Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat vaši konkurenci co se týče…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv zajímavým, ať už…