Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “…

Pět zvyků nejúspěšnějších obchodníků

Úspěch v obchodě vyžaduje vytrvalost, snahu a konzistentnost. Bez těchto věcí lze dosáhnout v …

Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní…

7 triků, jak ošálit čas

Zvyšte efektivitu vaší práce a zlepšíte tak obchodní výsledky. Nástrojem ke zvýšení vašeho…

Jak přistupovat ke konkurenci?

V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela jedinečný produkt, který je jiný…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (I. díl)

V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních…

3 kroky k získání více nových klientů

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků…

Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta

Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete, prochází vždy čtyřmi…

Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“?

Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí. Lepší je se držet…

Výpis 235243 z celkem 735