Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se…

Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z…

Základy prodeje pro prodejní nováčky

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou…

Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí…

Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty

Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se umět o zákazníky dobře…

Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu

Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh můžete spojit se vznikem…

Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních…

Čtyři rady začínajícím prodejcům

Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným…

Čtyři rady prodejcům v novém oboru

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty…

Výpis 289297 z celkem 735