Články z oblasti vzdělávání a poradenství

E-mail pro klienta není žádný román

Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým nejlepším způsobem je…

Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice…

„Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny jako „výtahový prodej“…

Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i…

Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke…

Upřímnost coby účinný prodejní nástroj

Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému konci, tedy k podpisu…

Jak bojovat proti levnější konkurenci

Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci rozhodovat se primárně na základě…

Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné…

Nechybí vašemu prodeji ušlechtilý úmysl?

Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také jediný profesní cíl. Pak…

Výpis 298306 z celkem 735