Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se dlouhodobou obchodní strategií…
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce produktů co nejvíce VIP…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků žije z doporučení a…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B obchod vyžaduje vysokou…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál daného sektoru. Cílem prodejce…
Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se jedná o užvaněného,…
Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale tři tajemství, na která…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí ruku v ruce s novými…