Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu. Prodejci se jednoduše nepodaří…
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Jsou ale obory (a…
Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se daný potenciální zákazník…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je…
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony,…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční.…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy…