Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se,…
Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným obchodníkem je třeba hledat…
Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte často se staršími lidmi,…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí…
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na B2C. Jako by se jednalo…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho vám odcházejí ti…
Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je…