Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tváří v tvář klientovi

Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se,…

Efektivní obchodní strategie v devíti krocích

Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným obchodníkem je třeba hledat…

Tipy pro mladé prodejce: Jak působit profesionálně

Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte často se staršími lidmi,…

4 kroky k zajištění prodejnosti produktu už při vývoji

Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy…

Oslovujete klienta, který vás už odmítl? Víme, co napsat do e-mailu

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí…

Jak na B2B prodej: Je skutečně tak odlišný od B2C?

Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na B2C. Jako by se jednalo…

Získejte zpět klienta, který od vás odešel

Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho vám odcházejí ti…

Prodeje šly dolů a nevíte, co s tím? Pět tipů, jak se dostat zpět do formy

Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten…

3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů

Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je…

Výpis 352360 z celkem 735