Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo. Pokud vaše nabídka není…
Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci…
Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí pravidlo, že kvalita předčí…
Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na nervy. Dejte si pozor, abyste…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků) …
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Při výběru…
Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se zaměřují na stále užší…
Řekněme si to upřímně - profese prodejce vyvolává u mnoha lidí nejistotu či vyloženě averzi. Je to…