Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es

Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové prodejní buldozery,…

7 tipů, jak napsat e-mail s obchodní nabídkou

E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a tedy i velmi oblíbený způsob…

Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám…

4 psychologické triky, které vám pomohou více prodávat

Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i prodej. Obchod je až do…

Nenechte obchod „vyšumět“

Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať…

Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými,…

Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu

Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v …

4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty

Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem…

5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti

Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl úspěšně uzavřených…

Výpis 406414 z celkem 735