Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně, v některých více. Chcete-…
Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V …
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …
Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na jejímž vrcholu je obchodní…
V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat nerozhodnost a…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…
Mládí může být v obchodě jistým handicapem. Určité obory, především ty nové, mládí vyloženě přejí,…