5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj obchodu nejen efektivní, ale i…
Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak, jak byste si přáli, a dali…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů, jak pomocí zákaznického…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji…
Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob, kterým prezentujete vaši…
Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve svém portfoliu. A to nejen…
Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být stresující. Jak zajistit,…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…
Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro úspěch větších firem. V této…