Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

200 přečtení

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci navedou nenásilně tam,…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

185 přečtení

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?

182 přečtení

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu,…

Článek v rámci předplatného Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to

180 přečtení

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu

174 přečtení

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší konkurencí a zařizovat se podle…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

173 přečtení

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem,…

Článek v rámci předplatného Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

169 přečtení

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…

Článek v rámci předplatného V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

150 přečtení

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech…

Matouš Syrový

Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

126 přečtení

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

119 přečtení

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které…

Článek v rámci předplatného Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

27 přečtení

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak, jak byste si přáli, a dali…

Výpis 3747 z celkem 47