Marketing - zprávy z HR

10 triků neverbální komunikace pro lepší prezentaci

Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc je kvalitní obsah, stejně důležitá je však i neverbální část…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Síla rozhodnutí aneb Připravenému štěstí přeje

Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu.…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…

Google Alerts - nejefektivnější marketingový nástroj zdarma

Upozornění od Google je nástroj, který vám bude zasílat e-maily s …

Jak uspět u pohovoru na pozici prodejce?

Udělat na náborového manažera dobrý dojem a uspět mezi konkurencí ve snaze…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka

Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování…

Jak přicházet k novým zákazníkům

Pro mnoho firem je úspěšné oslovování nových zákazníků otázkou existence.…

Udělejte klientovi nabídku, kterou prostě neodmítne

Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

Výpis 118130 z celkem 400